free tutorial

вторник, 14 май 2013 г.

Малко тефтерче за подарък на любим човек - small notebook as a gift to a loved one

Здравейте!
Скоро ви показах първото ми изобретение от ръчна хартия книгоразделител- bookmark. Сега ще ви покажа какво направих с още една част от листа ръчна хартия. Това е малкото тефтерче, което направих за подарък на милата ми приятелка Милена. Изработката не е перфектна, но надявам се тя да оцени добрите чувства и положителната енергия, с които съм го направила!

Ето го и него!


това е вътрешността


предната и задна корици




може да си забелязваш и страницата ;)


 как се съшива книга видях тук

 

как се прави кутия за подарък видях тук



тефтерчето беше допълнение към другия подарък


А това е втория ми лист ръчна хартия!


приятен следобед
благодаря, че се отбихте
linked up on


18 коментара:

  1. Тефтерчето е страхотно и определено ме зарежда с положителна енергия...
    Смятам в него най-грижливо да събирам любимите си сентенции(една от моите страсти).
    Прегръдки от мен!!!

    ОтговорИзтриване
  2. This is so creative!I am new from southern charm! I would love for you to check out my blog and follow me back! Nicole

    ОтговорИзтриване
  3. This is very cute! I love anything with flowers. I have some crafts with pressed flowers you might like. I'd love for you to visit my infant blog at www.ginascraftcorner.blogspot.com. (Saw you on the Serenity You Link up).
    ~Gina

    ОтговорИзтриване
  4. I love the feel and look of handmade paper. A lovely notebook!!!

    ОтговорИзтриване